Casa

20Ago05

Xa estou en casa, e traballo me costou. E de feito escribo este post para que cando me esqueza de que debo aforrar para mercar un coche, me lembre inmediatamente. Voumo tatuar na man ou asi.
Buses que non existen, buses que pasan da parada, buses que pillan caravanas… un horror.
Menos mal que hoxe xa me levantei en casa, que fai bo día, que non fai vento, e que remitiu a dor de cabeza provocada pola viaxe de onte.

One Response to “Casa”

  1. damn good blog, check out mine http://juicyfruiter.blogspot.com, comments always welcome!–>


Deixar unha resposta

