O CAMPO DE BATALLA

10Out05


Esquecin falar antes (cando falei da feliz noite do sabado), da parte “escura” da noite… Eu non seria capaz de definilo mellor, maiormente porque non sei onde nin como nin por que me sucedene stas cosuas. Miña nai dixome “onde estiveches onte?, nun campo de batalla?” E cando eu preguntei por que, explicoume que traia cristais DENTRO dos zapatos…. A miña primeira reaccion foi mirar prós pés por se tiña feridas ou algo… gracias a ¿deus? non…
Isto demostra o enorme abanico de posibilidades que un campo de batalla pode ofrecer…

No Responses Yet to “O CAMPO DE BATALLA”

  1. Deixar un comentario

Deixar unha resposta

