SAN FROILAN

10Out05

A noite pasa antes entre murallas. Descubrino o sábado cando de repente eran as 8 e algo e a min non me dera tempo nin a comezar. En realidade da gusto cando as noites se rematan tan rápido. É bo sinal… Pero tamén da tanta pena….!
Os picores continúan a pesar de que creo que xa deberia estar algo “relaxada”. Cría que disfrutar de estas minivacacións me serviría de algo pero agora xa dubido… Polo menos estou un pouquichiño máis optimista. A miña finalidade agora é concentrarme en que (case) todo me resbale… É a decisión máis intelixente. Creo.

No Responses Yet to “SAN FROILAN”

  1. Deixar un comentario

Deixar unha resposta

