NECESITODESCARGARMIIRA

25Nov05

Hoxe ten máis sentido que nunca o título do meu blog. Nunca entendín a sensación de a quen lle rouban, porque nunca me roubaron. Agora síntome desvalida, impotente, triste e con ganas de berrar e de chorar… bastantes ganas…
Miña nai sempre me di que nos apegamos de mais ás cousas materiais, que ao final non valen de nada e para nada.
Hai que aprender. Todos. Aínda que penso que é imposible.

2 Responses to “NECESITODESCARGARMIIRA”

  1. 1 a que vai durmir

    pero que perdiches? hoxe unha compañeira de clase díxome que perdera a carteira, con todo… dni, tarxetas de crédito, da universidade, do metro, de bibliotecas…

    non é collerlle apego ás cousas, é necesidade delas, polo menos ás veces.

    teño moito soniño, vai demasiado frío. mmmmmmua

  2. 1. si, vai demasiado frío (incluso aquí…)

    2. non “perdín”, ROUBÁRONME.

    3 que cousas? TODO

    un horror…
    bicos o.


Deixar unha resposta

