a memoria (ii)

08Dec05

acordeime doutra cousa case ao mesmo tempo que me acordaba de que facía un ano que deixei de fumar e foi xusto mentres se abría unha páxina que non teño nin idea de onde saquei e que atopei navegando e que vai de paxaros. acordeime de que cando era pequena pero bastante pequena, eu diría 7-8 anos, tiña unha libreta onde pegaba recortes de paxaros que collía de revistas periódicos folletos etc

pregúntome onde estará esa libreta. buscareina. inda que sei que non a atoparei.
agora mesmo incluso me acordo de que me sabía os nomes dos paxaros.
cada vez teño máis claro que cada día sei menos de todo e menos de nada, ou nada de nada, ou nada de todo…

No Responses Yet to “a memoria (ii)”

  1. Deixar un comentario

Deixar unha resposta

