NOVIDADES

27Abr06

Novidades máis ben poucas, pero bueno, apeteceume escribir un pouquiño xa que levo tantos días sen facelo (aquí, claro; porque merquei hai un par de meses unha libreta azul na que estou conseguindo escribir algo; e como se suele dicir: “algo é algo”). Como dicía poucas cousas mudaron -por non dicir ningunha, creo- dende a última vez que estiven por aquí. Escribindo claro, porque sempre me paso a ler os diarios dos colegas e os comentarios dos colegas dos colegas e de min mesma, q ás veces (poucas), me respostan. Ben, a novidade máxima na miña vida agora mesmo é o sol, que non é pouca cousa nen moito menos, pero que bueno, tendo en conta que non depende de min, pois tampouco se pode considerar unha novidade personal. Pero non creríades como me cambiou o ánimo. Salvando alguns baches provocados por asuntos profesionais, familiares e amistosos, o sol fixo que fora moito máis feliz, a pesar de rematar co refrán -que eu son moi refranera- de “en abril augas mil”… Hoxe a partir das 5-6 da tarde: festa universitaria na Xunqueira. Pereza pero tamén impaciencia. O ano pasado foi como un elixir que me fixo saír da tontería na que estaba introducida. Este ano, como mínimo, será divertido. O bo (e a diferencia co ano pasado), e que xa non espero un elixir que veña a salvarme… Inda que probablemente me viñera de gloria…
Xa sabedes que se vos queredes pasar….

No Responses Yet to “NOVIDADES”

  1. Deixar un comentario

Deixar unha resposta

