chegou a calma…

01Mai06

…inda que acompañada dunha amigdalitis del horror… pero bueno polo demais todo ben. Onte lugo e teatro, e relaxación despois da tensión da mañá do sábado. sonrisas e lágrimas (como a película). por outro lado o elixir case funcionou como tal. bueno, podo dicir q sen case. e iso q eu non me esperaba nada desa noite. esta semana outra vez noite e máis noite. e máis búsqueda. a búsqueda de TODO é infinita. preguntade a calquera.

2 Responses to “chegou a calma…”

  1. 1 DESORDE

    os cambios xeniais!
    gústame máis así. está máis ordeado (paradoxo).
    xa teño ordeñador cerebral de novo! estou a resinstalar as cousas.
    bicos–>

  2. A mi también me gusta este cambio!


Deixar unha resposta

