unha semana e catro días

06Xul06

unha semana e catro días inthecity. gústame estar aquí, salvo por algunhas cousas:

1. os madrugóns

2. a hora de comer

3. os desordes intestinais propiciados polo horario ao que o meu corpo non se afai

4. as liñas de metro pechadas

5. o longo que é o camiño ao traballo

son cinco cousas pero a pesar do rollo que parece, non me afecta moito. enrealidade case nada. gústame a xente que coñecín, gústame o lugar onde vivo, gústame a cidade (debo ser das únicas; supoño (inda que agardo que non) tamén que me deixará de gustar cando leve aquí unhas cantas semanas máis).

¿son feliz? non sei. boto algo de menos. non teño claro que é, pero hai algo que boto de menos a pesar de que non fai moito calor e controlo perfectamente o funcionamento do metro e do transporte urbano en xeral e de que teño con quen falar e fumar un cigarro se me apetece.

No Responses Yet to “unha semana e catro días”

  1. Deixar un comentario

Deixar unha resposta

