Vida

09Xul06

hoxe lin unha cousa que me puxo os pelos de punta… e non é unha desgracia nin unha alegría moi grande nin nada polo estilo. é a Vida. o cambio que da a Vida (ou que pode dar) nun ano. o escribinte da cousa que lin confesaba que cambiara tanto de punto de vista dende hai un ano que non o podía crer. (case) todos os seus soños se cumpliran nos últimos 365 días, agora era feliz, ou iso cría; eu estou segura que dentro de outros 365 días pensará de novo o mesmo. e esa é a cousa da Vida. o malo é cando o asepticismo (se esa palabra existe – e guiño un ollo a M., por se pasa por aquí) toma as rendas da Vida; entón non hai nada que facer. pero non é o caso, eu quero que cada 365 dias pola miña mente pasen todas as cuestións (metas, problemas, ansiedades, desamores e amores, …) personais q fun inventando, sufrindo, querendo, traballando, esquecendo (nos casos que sexa necesario) e cumplindo. así saberei que a Vida segue a correr en forma de diferentes fluidos polo interior do meu corpo.

No Responses Yet to “Vida”

  1. Deixar un comentario

Deixar unha resposta

